Розвиток фахових компетентностей студентів під час виконання самостійної роботи з декоративного натюрморту

Abstract
У статті розглядається важлива проблема набуття фахових компетентностей під час виконання студентами самостійної роботи з декоративного натюрморту, які впливають на художньо-образне мислення, творчу уяву майбутніх художників і педагогів з образотворчого мистецтва. Для сучасної системи художньої освіти характерним є перехід від занять, спрямованих ні лише на досягнення академічної грамотності зображення та засвоєння технічних навичок, а до завдань, орієнтованих на розвиток творчих здібностей, образного мислення, творення індивідуальної художньої манери студента. Тому саме розвиток таких компетенції знайшов відображення у самостійних завданнях «Декоративний натюрморт» з дисципліни «Академічний живопис». Зокрема в процесі виконання практичних самостійних робіт студент набуває навики інтерпретації натуралістичних форм академічної постановки натюрморту для створення творчих робіт засобами декоративного живопису. На основі дослідження виявлено, що під час виконання самостійного завдання «Декоративний натюрморт» формуються знання про стилізацію, кольорові співвідношення, умовну перспективу або її відсутність, особливості передачі орнаментики тощо, вміння творчо та художньо-образно мислити. Проведене дослідження має практичне значення, яке повинно активізувати творчу діяльність, сприяє розвитку творчої уяви і художньо-образного мислення студентів, формувати фахівця, здатного розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у професійно-педагогічній та мистецькій діяльності, спонукати до безперервного саморозвитку і самовдосконалення.
Description
Keywords
HUMANITIES and RELIGION::Aesthetic subjects::Art, HUMANITIES and RELIGION::History and philosophy subjects::History subjects::Technology and culture
Citation
Касьян Т.К., Фізер І.В. Розвиток фахових компетентностей студентів під час виконання самостійної роботи з декоративного натюрморту. Вісник Черкаського університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки. 2020. № 1. С. 172-176. DOI: 10.31651/2524-2660-2020-1-172-176