Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів засобами інформаційно-телекомунікаційних технологій у процесі викладання математичних дисциплін

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Abstract
У роботі обґрунтовано можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні природничо-математичних дисциплін у процесі підготовки молодших спеціалістів технічного профілю. Розглянуто ефективність упровадження засобів сучасних ІКТ, зокрема мультимедіа технологій у процесі вивчення математичних дисциплін, що сприяє урізноманітненню способів оперування об’єктами вивчення, а також унаочненню навчальної інформації. Використання мультимедіа технологій дозволяє значною мірою підвищити мотивацію навчання та пізнавальну активність, удосконалити професійний рівень майбутніх молодших спеціалістів, застосовувати новітні інформаційні ресурси у професійній діяльності.
Description
Keywords
MATHEMATICS, SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Pedgogical work
Citation
Ходаковська О.О., Кацімон О.В., Фай В.С. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів засобами інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання математичних дисциплін // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки. Черкаси, 2020. Вип. 4. С. 72-78. DOI 10.31651/2524-2660-2020-4-72-78