Журнал "Проблеми економіки" № 3, 2025
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Журнал "Проблеми економіки" № 3, 2025 by Author "Буданов, Олександр Павлович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегія управління інформаційним потенціалом енергетичних підприємств на основі релевантного підходу(Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України, 2025) Буданов, Олександр ПавловичУ статті розглянуто науково-практичну основу розробки та впровадження релевантної стратегії управління інформаційним потенціалом в умовах динамічного цифрового середовища та зростання ролі інформаційного потенціалу як стратегічного активу енергетичних підприємств. Об’єктом дослідження є інформаційний потенціал енергетичних підприємств як інтегрована сукупність інформаційних ресурсів, технологій та організаційних компетенцій, що забезпечує ефективність прийняття управлінських рішень. Актуальність теми зумовлена необхідністю підвищення ефективності управління інформаційним потенціалом в умовах динамічного цифрового середовища та зростання ролі релевантної стратегії управління інформаційним потенціалом як стратегічного активу енергетичного підприємства. На основі критичного аналізу сучасних наукових підходів визначено основні проблеми, пов’язані з відсутністю чіткої поетапної структури впровадження релевантної стратегії управління інформаційним потенціалом енергетичного підприємства. Водночас проблематика інтеграції оцінювання та управління стратегічним інформаційним потенціалом у загальний алгоритм формування та реалізації релевантної стратегії управління інформаційним потенціалом висвітлена лише частково. Наявні наукові результати відзначаються фрагментарністю, відсутністю системної узгодженості та в окремих випадках характеризуються суперечливістю положень, що зумовлює потребу у подальшому їх науковому уточненні та концептуалізації. Запропоновано структуровану модель реалізації етапів релевантної стратегії управління інформаційним потенціалом, яка містить основні етапи: діагностика стану інформаційного потенціалу, стратегічне планування, формування організаційно-інформаційної архітектури, практичне впровадження заходів, моніторинг з подальшим коригуванням та інші. Кожен етап моделі супроводжується відповідними завданнями, інструментами реалізації та критеріями оцінювання ефективності релевантної стратегії управління інформаційним потенціалом підприємств.