Електронний архів публікацій ЧДБК
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Електронний архів публікацій ЧДБК by Author "Боровик Т.М."
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Бренд-менеджмент. Практикум(ЧДБК, 2021) Боровик Т.М.Практикум містить навчальний матеріал для закріплення теоретичних знань та опанування практичних навиків з технології створення, просування та управління брендами організації. Розглядається сутність товарних марок та правові засади їх використання, види та стратегії бренду, його ідентичність та індивідуальність, етапи і моделі розробки та просування бренду, його архітектура та методи оцінювання. Значна увага приділена ролі бренд-менеджменту, брендингу в процесі управління брендами. Навчально-методична розробка містить питання для повторення та обговорення; тести; задачі, ситуативні завдання, методику їх виконання та приклади розв’язку типових завдань; тематику рефератів, есе та вимоги до їх оформлення; критерії оцінювання; питання до іспиту; список використаних та рекомендованих джерел. Призначений для студентів, що здобувають вищу освіту за освітнім рівнем «бакалавр», освітньої програми «Маркетинг», за спеціальностю 075 «Маркетинг».Item Економіка та основи ІТ-бізнесу. Збірник завдань для самопідготовки та самоперевірки. Частина І. Основи ІТ-бізнесу(ЧДБК, 2022) Боровик Т.М.; Данилевська Л.С.Збірник охоплює тематику курсу «Основи економіки та ІТ-бізнесу», спрямований на самостійне опрацювання та закріплення матеріалу студентами. Навчально-методична розробка містить вступ, завдання до чотирьох тем курсу, тематику рефератів, питання до заліку, ключ до тестів; список використаних та рекомендованих джерел, додатки. Призначений для студентів, що здобувають вищу та фахову передвищу освіту, а також для тих, хто самостійно опановує зміст навчальної дисципліни «Економіка та основи ІТ-бізнесу».Item Менеджмент цифровою трансформацією бізнесу у контексті впровадження штучного інтелекту (Digital Business Transformation Management in the Context of Artificial Intelligence Implementation)(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2025) Куклін О.В.; Іванова І.В.; Боровик Т.М.У статті розглянуто вплив штучного інтелекту (AI) на управління цифровою трансформацією бізнесу. Розглянуто концепції діджитизації, діджиталізації та цифрової трансформації. Автори наголошують на зростаючій важливості цифрових технологій та ШІ для підвищення конкурентоспроможності бізнесу та сприяння міжнародній співпраці. Однак у дослідженні також визнаються проблеми, пов’язані з впровадженням ШІ, такі як обмеження інфраструктури, прогалини в навичках і етичні міркування. Дослідження спрямоване на виявлення та аналіз ключових аспектів управління цифровою трансформацією за допомогою ШІ. За допомогою методології опитування, побудованої авторами на основі 5P досягнення цифрової досконалості (люди, політика, процеси, партнери та платформи) зібрано дані від 56 фахівців із України та міжнародних компаній США, Європи та Канади. Результати демонструють значну різницю в застосуванні ШІ між українськими та міжнародними компаніями, причому останні показують більшу інтеграцію. Дослідження визначає найпоширеніші інструменти ШІ (наприклад, ChatGPT, Gemini, Midjourney) і їх застосування в таких сферах, як аналіз даних, створення контенту та автоматизація процесів. У статті висвітлюються проблеми впровадження штучного інтелекту, включаючи проблеми безпеки даних і потребу в перепідготовці робочої сили. Крім того, дослідження вказує на те, що ІТ-сектор; маркетинг і фінанси є лідерами у впровадженні ШІ. Зокрема, дослідження підкреслює важливість стратегічного партнерства для успішної інтеграції ШІ та необхідність адаптації існуючої ІТ-інфраструктури для підтримки нових технологій ШІ. У статті зроблено висновок, що ШІ має вирішальне значення для підвищення ефективності та конкурентоспроможності бізнесу. Однак також наголошуємо на необхідності цілісного підходу до цифрової трансформації, враховуючи як технологічні, так і людські фактори. Це передбачає, що майбутні дослідження повинні зосередитися на довгострокових впливах ШІ та адаптації працівників до інтеграції ШІ.Item Моделювання інтеграціїї штучного інтелекту в освітнє середовище(Institute for Digitalisation of Education of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine, 2024) Куклін О.В.; Іванова І.В.; Боровик Т.М.Штучний інтелект стає предметом пильної уваги дослідників різних галузей знань, які висловлюють щодо нього неоднозначні оцінки. Не випадково міжнародні організації впевнено просувають ШІ, вважаючи його інноваційним та таким, що має значний потенціал. Цей тренд знаходить відгук і в освітній галузі. Дане дослідження зосереджене на практичних завданнях освітньої галузі, спрямованих на персоналізацію навчання, освіту впродовж життя та модель HyFlex, розвиток метанавичок здобувачів освіти та створення мотиваційного простору. Запропоновано та вперше визначено поняття «траєкторія інтеграції штучного інтелекту в освітнє середовище» як шляху системного впровадження технологій штучного інтелекту в процес підготовки здобувачів освіти з метою трансформації освітнього простору у відповідь на соціальні, економічні та технологічні зміни. У ході дослідження задіяно методи прийняття рішень на основі дерева цілей та дидактичного моделювання, що ґрунтується на принципах агентно-орієнтованої освітньої моделі та моделі дифузії інновацій. Окреслено алгоритм вибору викладачем можливості й необхідності використання штучного інтелекту в освітньому процесі. Створено модель траєкторії інтеграції штучного інтелекту в освітнє середовище та описано її компоненти, якими вважають агентів, дерево прийняття рішень, технології, механізми, моніторинг оцінювання ефективності, канали дифузії та цілі впровадження ШІ. Проведено розвідувальний і формувальний експерименти на базі Черкаського державного бізнес-коледжу з апробації механізмів, представлених у моделі. Запропоновано рекомендації щодо використання кожної групи механізмів, а саме: ШІ-асистент викладача, віртуальний тьютор, індивідуалізація навчання, інструмент корисного досвіду, підтримка досліджень та мотиваційний ресурс. Використання проілюстровано практичними прикладами апробації, що можуть бути застосовані в освітньому процесі з будь-яких дисциплін. Експериментально доведено, що інтеграція ШІ в освітню систему несе в собі значний потенціал для її модернізації, сприяючи покращенню результатів навчання, розширенню доступу до знань та досліджень, оптимізації освітнього процесу та стимулюванню мотивації всіх учасників.Item Навчально-методична розробка: загальні вимоги до змісту та оформлення(ЧДБК, 2024) Боровик Т.М.; Бурмістров С.В.; Дернова І.А.У пропонованому доробку описано послідовність етапів роботи, узагальнено вимоги щодо структури, змісту, обсягу навчально-методичних розробок та містять рекомендації щодо їх оформлення, що сприятиме якісній підготовці навчально-методичних видань Черкаського державного бізнес-коледжу. Доробок містить характеристику навчальних видань, етапи підготовки до публікації, загальні вимоги до змісту та оформлення навчально-методичної розробки, термінологічний словник. Призначений для педагогічних та науково-педагогічних працівників ЧДБК.Item Цінова політика та ціноутворення. Збірник завдань. Частина І(ЧДБК, 2024) Боровик Т.М.; Данилевська Л.С.Збірник охоплює тематику курсу «Цінова політика та ціноутворення» за змістовим модулем «Теоретичні аспекти ціноутворення» і спрямований на самостійне опрацювання та закріплення матеріалу студентами. Навчально-методична розробка містить вступ, завдання до семи тем курсу, питання до заліку, список використаних та рекомендованих джерел, додаток. Призначений для студентів, що здобувають фахову передвищу освіту, а також для тих, хто самостійно опановує зміст навчальної дисципліни «Цінова політика та ціноутворення».