Удосконалення маркетингової діяльності підприємства шляхом впровадження цифрових технологій

Abstract
Глобалізація та цифровізація національної та світової економік вибудовують нові підходи до організації маркетингової діяльності суб’єктів господарювання. Поява нових форм ведення бізнесу, зокрема, онлайн-торгівля, цифровий маркетинг, що ґрунтуються на просуванні товарів, послуг та брендів у цифровому середовищі, посилюють конкурентні переваги та зумовлюють оновлення підходів до провадження маркетингової діяльності на підприємстві. У статті досліджено теоретико-практичні підходи організації маркетингової діяльності на підприємстві. Розглянуто маркетингове середовище, маркетингові інструменти, комплекс маркетингу та їх трансформацію у цифровий простір, що впливає на розширення географії клієнтів, оптимізацію продажів та відповідає вимогам сьогодення. Обґрунтовано напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства з урахуванням використання цифрових технологій та інновацій.
Description
Keywords
SOCIAL SCIENCES::Business and economics::Economics, SOCIAL SCIENCES::Business and economics, SOCIAL SCIENCES::Business and economics::Business studies, SOCIAL SCIENCES::Statistics, computer and systems science::Informatics, computer and systems science::Information technology, SOCIAL SCIENCES::Statistics, computer and systems science::Informatics, computer and systems science
Citation
Боровик Т. М., Брусєнцева О. А. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства шляхом впровадження цифрових технологій. Економіка: реалії часу. 2025. № 5 (81). С. 25-35. DOI: 10.15276/ETR.05.2025.3 DOI: 10.5281/zenodo.17501885 https://economics.net.ua/581-2