Проблема збереження психофізичного здоров’я сучасного педагога та аспекти її вирішення
Loading...
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Полтавська академія неперервної освіти ім. М. В. Остроградського, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна Національної академії педагогічних наук України
Abstract
Особливістю діяльності педагогічних і науково-педагогічних працівників є стресові ситуації, що створюють емоційну напругу, відповідно до цього умови, які сприяють погіршенню як психічного, так і фізичного здоров'я. Чинниками стресових ситуацій та емоційної напруги є низка факторів: відповідальність за здоров’я та результати навчання учнів, необхідність підтвердження власного рівня кваліфікації, мінливість, напруженість та емоційність діяльності, необхідність постійної уваги. Умови праці педагогічних і науково-педагогічних працівників суттєво ускладнилися у зв’язку з Covid-19 і військовим станом. Саме тому набуває актуальність дослідження теоретичних основ і практики забезпечення ментального та фізичного здоров’я педагогів і науково-педагогічних працівників закладів освіти України у 2019–2024 роках за обставин, обумовлених активністю Covid-19 та умовами воєнного стану.
Description
Keywords
SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Education, SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Pedgogical work, SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Psychology, MEDICINE::Social medicine::Public health medicine research areas::Public health science
Citation
Михайлюта С.Л., Полях С.С. Проблема збереження психофізичного здоров’я сучасного педагога та аспекти її вирішення. Імідж сучасного педагога. [Електронне видання]. 2024. № 2(215). С. 59-66. DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2024-2(215)-59-66