Роль і цінність дизайну у інноваціях сучасного бізнесу
Loading...
Date
2022
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій
Abstract
У статті досліджено роль і значення дизайну в інноваціях промислових і технічно розвинутих компаній. На основі узагальнення основних якісних характеристик дизайнера та його професійних компетенцій, визначено цінність дизайнерського знання, окреслено ознаки його інноваційності, що є важливим чинником формування інноваційного потенціалу бізнесу. Визначено, що під впливом використання нових цифрових інструментів та комунікаційних мереж, розвиток дизайну зумовлює зміни ланцюжка створення вартості від виробника до споживача і робочих процесів. Досліджено цінність дизайну і його впливу на розвиток інновацій у країнах ЄС. Розглянуто роль державних програм країн ЄС, спрямованих на стимулювання розвитку інновацій по всій Європі за рахунок використання дизайнерських підходів. Вивчено досвід Великобританії у формуванні стратегії розвитку дизайну та його впливу на створення цінності і розвитку інновацій у малому та середньому бізнесі.
Description
Keywords
SOCIAL SCIENCES::Business and economics, SOCIAL SCIENCES::Business and economics::Business studies, HUMANITIES and RELIGION::History and philosophy subjects::History subjects::Technology and culture, SOCIAL SCIENCES::Statistics, computer and systems science::Informatics, computer and systems science::Information technology
Citation
Кузнецова Н.Б. Роль і цінність дизайну у інноваціях сучасного бізнесу. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. [Електронне видання]. 2022. № 3. https://doi.org/10.54929/2786-5738-2022-3-02-02