Використання штучного інтелекту в маркетингу
Loading...
Date
2023
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет «Одеська політехніка»
Abstract
У статті розглянуто особливості застосування технології штучного інтелекту у маркетинговій діяльності. Розвиток технології штучного інтелекту змінює традиційні методи маркетингу, підвищує ефективність сучасного маркетингу, знижує маркетингові витрати. Важливим вектором розвитку маркетингу є дослідження застосування технології штучного інтелекту для побудови нової маркетингової моделі впливу на споживачів. Штучний інтелект спрощує роботу з базами даних, щоб знайти потенційних клієнтів, задовольнити їх потреби і налагодити стосунки між маркетологами та споживачами. Визначено етапи впровадження штучного інтелекту у діяльність підприємств торгівлі, його переваги використання на торгівельних підприємствах та ефективність у прийнятті управлінських рішень. Зазначено переваги використання штучного інтелекту в SEO та SMM. Обґрунтовано значущість синтезу штучного інтелекту та когнітивного маркетингу.
Description
Keywords
SOCIAL SCIENCES::Business and economics::Economics, TECHNOLOGY::Industrial engineering and economy::Industrial organisation, administration and economics, SOCIAL SCIENCES::Business and economics, SOCIAL SCIENCES::Business and economics::Business studies, SOCIAL SCIENCES::Statistics, computer and systems science::Informatics, computer and systems science::Information technology, SOCIAL SCIENCES::Statistics, computer and systems science::Informatics, computer and systems science::Informatics
Citation
Іванова І.В., Боровик Т.М., Залозна Т.Г., Руденко А.В. Використання штучного інтелекту в маркетингу. Маркетинг і цифрові технології. 2023. Т. 7 № 2. С. 32-42. DOI: 10.15276/mdt.7.2.2023.3