Природничі науки, математика, статистика
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Природничі науки, математика, статистика by Title
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів засобами інформаційно-телекомунікаційних технологій у процесі викладання математичних дисциплін(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2020) Кацімон, Оксана Василівна; Ходаковська, Олена Олександрівна; Фай, Вікторія СтепанівнаУ роботі обґрунтовано можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні природничо-математичних дисциплін у процесі підготовки молодших спеціалістів технічного профілю. Розглянуто ефективність упровадження засобів сучасних ІКТ, зокрема мультимедіа технологій у процесі вивчення математичних дисциплін, що сприяє урізноманітненню способів оперування об’єктами вивчення, а також унаочненню навчальної інформації. Використання мультимедіа технологій дозволяє значною мірою підвищити мотивацію навчання та пізнавальну активність, удосконалити професійний рівень майбутніх молодших спеціалістів, застосовувати новітні інформаційні ресурси у професійній діяльності.Item Соціально-психофізіологічні особливості навчально-пізнавальної діяльності студентів навчальних закладів передвищої освіти у процесі навчання математичних дисциплін(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2022) Кацімон, Оксана Василівна; Ходаковська, Олена Олександрівна; Фай, Вікторія СтепанівнаСуттєвою відмінністю навчання математичних дисциплін у коледжах (з психологічної та фізіолого-соціальної точок зору) визначено те, що в одному потоці, з яким працює викладач математичних дисциплін коледжу протягом лекційних і практичних занять, зливаються два різні студентські колективи, різні за віком, за набутим досвідом навчання в коледжі, за соціальним положенням. Ці відмінності між студентами є причинами різного рівня «вхідних» математичних знань, умінь і навичок, різного ступеня активності цих студентів під час аудиторних занять з математичних дисциплін та ін. Для викладача математичних дисцип-лін відомості щодо математичних здібностей кожного студента (особливо дані про рівень розвитку компонент математичного складу їх мислення) є важливими, оскільки це надає можливість добирати завдання для аудиторних та позааудиторних занять (самостійної або групово ї роботи) з урахуванням здібностей студентів, що сприяє активізації їх навчально-пізнавальної діяльності.Item Умови розвитку математичної культури студентів як складової професійної компетентності(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2020) Ходаковська, Олена Олександрівна; Устиченко, Світлана ВолодимирівнаНа основі досліджень рівня математичної культури у студентів вітчизняними та зарубіжними науковцями, узагальнено компоненти математичної культури та компетентності, якими повинен володіти студент через кілька років після закінчення навчання. Досліджено реалізацію програми освоєння математичної культури, етапи розвитку математичної культури студентів. Розглянуто можливості інтернету для розвитку математичної культури, а саме диференціація математичної інформації та інтерактивні можливості інтернету з програмно-ігровими компонентами для підвищення рівня математичної культури та формування культури математичної мови.