Природничі науки, математика, статистика
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Природничі науки, математика, статистика by Subject "SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Pedgogical work"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів засобами інформаційно-телекомунікаційних технологій у процесі викладання математичних дисциплін(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2020) Кацімон, Оксана Василівна; Ходаковська, Олена Олександрівна; Фай, Вікторія СтепанівнаУ роботі обґрунтовано можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні природничо-математичних дисциплін у процесі підготовки молодших спеціалістів технічного профілю. Розглянуто ефективність упровадження засобів сучасних ІКТ, зокрема мультимедіа технологій у процесі вивчення математичних дисциплін, що сприяє урізноманітненню способів оперування об’єктами вивчення, а також унаочненню навчальної інформації. Використання мультимедіа технологій дозволяє значною мірою підвищити мотивацію навчання та пізнавальну активність, удосконалити професійний рівень майбутніх молодших спеціалістів, застосовувати новітні інформаційні ресурси у професійній діяльності.Item Соціально-психофізіологічні особливості навчально-пізнавальної діяльності студентів навчальних закладів передвищої освіти у процесі навчання математичних дисциплін(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2022) Кацімон, Оксана Василівна; Ходаковська, Олена Олександрівна; Фай, Вікторія СтепанівнаСуттєвою відмінністю навчання математичних дисциплін у коледжах (з психологічної та фізіолого-соціальної точок зору) визначено те, що в одному потоці, з яким працює викладач математичних дисциплін коледжу протягом лекційних і практичних занять, зливаються два різні студентські колективи, різні за віком, за набутим досвідом навчання в коледжі, за соціальним положенням. Ці відмінності між студентами є причинами різного рівня «вхідних» математичних знань, умінь і навичок, різного ступеня активності цих студентів під час аудиторних занять з математичних дисциплін та ін. Для викладача математичних дисцип-лін відомості щодо математичних здібностей кожного студента (особливо дані про рівень розвитку компонент математичного складу їх мислення) є важливими, оскільки це надає можливість добирати завдання для аудиторних та позааудиторних занять (самостійної або групово ї роботи) з урахуванням здібностей студентів, що сприяє активізації їх навчально-пізнавальної діяльності.