Економіка, бізнес, адміністрування
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Економіка, бізнес, адміністрування by Subject "HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics::Other Germanic languages::English language"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item The place of the English language in the process of training future specialists in the field of Economics in accordance with professional competencies(ГО «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління», ГО «Асоціація науковців України», Видавчнича група «Наукові перспективи», 2022) Гмиря, Вікторія Петрівна; Борисенко, Олена Іванівна; Мустафа, Оксана ОлексіївнаОсвіта –це завдання суспільства та його вимоги. Провідником освіти у суспільстві виступає Міністерство освіти у формі його директивних документів. Напрямки підготовки фахівців, вимоги до майбутніх спеціалістів враховуючи вимоги національного ринку праці та його особливості визначаються набором компетентностей, які висуваються Міністерства освіти.Актуальність статті полягає в тому, що вона аналізує компетентності майбутніх фахівців у сфері економіки та їх співвідношення до навчальних програм з англійської мови у світі постійних змін на ринку праці та процесу глобалізації, що викликає, в свою чергу, розвиток міжнародного бізнесу та міжнародних зв’язків. Стаття присвячена важливості вивчення англійської мови студентами економічного напряму вишів України, її зв’язку з профільними предметами та їх майбутнім фахом. Освітня програма Міністерства освіти України визначаєтри групи базових компетентностей: інструментальну, міжособистісну та системну.Таким чином, метою цього дослідження було дослідити взаємозв’язок цих трьох основних груп компетенцій майбутніх економістів із вивченням англійської мови, яка не є мовою спілкування у суспільстві. Було вивчено законодавчі документи Міністерства освіти і науки України щодо підготовки фахівців у вищих навчальних закладах України, навчальні програми підготовки майбутніх фахівців у сфері економіки з профільних предметів та англійської мови.Досліджено та проаналізовано компетентності освітніх програм, навчальні програма з підготовки фахівців у сфері економіки та бізнесу, основні компетентності майбутніх фахівців та їх зв’язок з компетентностями, які набувають студенти економічних факультетів на заняттях з англійської мови. Автори використовували емпіричний метод, метод аналізу та синтезу, індукції та дедукції. Автори відслідкували вплив англійської мови на формування базових компетенцій майбутніх фахівців. Було виявлено місце англійської мови в системі формування загальних та професійних знань та компетентностей майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах України економічного напрямку.Item Створення імерсивного середовища як чинник забезпечення якості підготовки майбутніх фахівців(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2025) Куклін, Олег Володимирович; Боровик, Тетяна Михайлівна; Іванова, Ірина Вікторівна; Устиченко, Світлана ВолодимирівнаГлобалiзацiя суспiльства та транскордонне спiвробiтництво розширюють можливостi для молодi України щодо побудови успiшної кар’єри в будь-якiй країнi свiту. Ключовою компетентнiстю досягнення успiху є вiльне володiння мовою країни-реципiєнта. Наразi володiння англiйською мовою набуває все бiльшої актуальностi та є необхiдним компонентом пiдготовки конкурентоспроможного фахiвця. Стаття присвячена дослiдженню особливостей побудови iмерсивного освiтнього середовища в закладi вищої та фахової передвищої освiти, спрямованого на пiдготовку конкурентоспроможних фахiвцiв рiзних галузей, затребуваних на ринку працi що розглядається як чинник забезпечення якостi пiдготовки здобувачiв освiти. Аналiз наукових джерел слугує авторам за основу трактування та обґрунтування концепту «iмерсивне освiтнє середовище». Узагальнено практичнi можливостi побудови такого середовища у закладi освiти. Представлено результати створення iмерсивного освiтнього середовища в Черкаському державному фаховому бiзнес-коледжi та висвiтлено його вплив на здобувачiв освiти. У статтi акцентується увага на важливостi застосування iнтерактивних технологiй, якi сприяють зануренню у мовне середовище. Описано досвiд мiжнародної спiвпрацi, що дозволяє моделювати умови реального мовного спiлкування у навчальному процесi. Наведено результати дослiдження ефективностi використання iмерсивного середовища у пiдвищеннi рiвня iншомовної пiдготовки студентiв. Стаття акцентує на важливостi зворотного зв’язку мiж учасниками освiтнього процесу як ключового елемента успiшного функцiонування середовища. Мета дослiдження полягає у вивченнi впливу iмерсивного середовища на якiсть пiдготовки фахiвцiв шляхом узагальнення практичного досвiду його запровадження в освiтнiй процес у Черкаському державному фаховому бiзнес-коледжi. Представлено авторську класифiкацiю компонентiв iмерсивного освiтнього середовища за об’єктом дослiдження та узагальнено результати зворотного зв’язку здобувачiв освiти, якi є його суб’єктами. Дослiдження спонукало авторiв, пiсля узагальнення власного досвiду створення iншомовного iмерсивного середовища у закладi освiти, до видiлення ключових факторiв застосованих iмерсивних методiв та визначення компонентiв, якi впливають на занурення здобувача у англомовне середовище, створюючи при цьому умови, якi максимально наближенi до природного процесу.