Економіка, бізнес, адміністрування
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Економіка, бізнес, адміністрування by Subject "HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item The place of the English language in the process of training future specialists in the field of Economics in accordance with professional competencies(ГО "Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління", ГО "Асоціація науковців України", Видавнича група «Наукові перспективи», 2022) Гмиря, Вікторія Петрівна; Hmyria, Viktoriia; Борисенко, Олена Іванівна; Borysenko, Olena; Мустафа, Оксана Олексіївна; Mustafa, OksanaEducation is the task of society and its requirements. The Ministry of Education acts as a conductor of education in society in the form of its guidelines. Areas of training specialists, requirements for future specialists, taking into account the requirements of the national labor market and its features, are determined by a set of competencies put forward by the Ministry of Education.The relevance of the article is that it analyzes the competencies of future professionals in the field of economics and their relationship to English language programs in a world of constant changes in the labor market and globalization, which, in turn, causes the development of international business and international relations.The article is devoted to the importance of learning English by students of the economic direction of Ukrainian universities, its connection with the profile subjects and their future specialty.The educational program of the Ministry of Education of Ukraine defines three groups of basic competencies: instrumental, interpersonal and systemic.Thus, the aim of this study was to investigate the relationship of these three main groups of competencies of future economists with the study of English, which is not the language of communication in society. Legislative documents of the Ministry of Education and Science of Ukraine on the training of specialists in higher educational institutions of Ukraine, curricula for the training of future specialists in the field of economics in specialized subjects and English were studied. The competencies of educational programs, curricula for training specialists in the field of economics and business, the main competencies of future specialists and their relationship with the competencies acquired by students of economic faculties in English classes were studied and analyzed.The authors used the empirical method, the method of analysis and synthesis, induction and deduction.The authors tracked the influence of English on the formation of basic competencies of future professionals. The place of the English language in the system of formation of general and professional knowledge and competencies of future specialists in higher educational institutions of Ukraine of economic direction was found.Item Створення імерсивного середовища як чинник забезпечення якості підготовки майбутніх фахівців(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2025) Куклін, Олег Володимирович; Боровик, Тетяна Михайлівна; Іванова, Ірина Вікторівна; Устиченко, Світлана ВолодимирівнаГлобалiзацiя суспiльства та транскордонне спiвробiтництво розширюють можливостi для молодi України щодо побудови успiшної кар’єри в будь-якiй країнi свiту. Ключовою компетентнiстю досягнення успiху є вiльне володiння мовою країни-реципiєнта. Наразi володiння англiйською мовою набуває все бiльшої актуальностi та є необхiдним компонентом пiдготовки конкурентоспроможного фахiвця. Стаття присвячена дослiдженню особливостей побудови iмерсивного освiтнього середовища в закладi вищої та фахової передвищої освiти, спрямованого на пiдготовку конкурентоспроможних фахiвцiв рiзних галузей, затребуваних на ринку працi що розглядається як чинник забезпечення якостi пiдготовки здобувачiв освiти. Аналiз наукових джерел слугує авторам за основу трактування та обґрунтування концепту «iмерсивне освiтнє середовище». Узагальнено практичнi можливостi побудови такого середовища у закладi освiти. Представлено результати створення iмерсивного освiтнього середовища в Черкаському державному фаховому бiзнес-коледжi та висвiтлено його вплив на здобувачiв освiти. У статтi акцентується увага на важливостi застосування iнтерактивних технологiй, якi сприяють зануренню у мовне середовище. Описано досвiд мiжнародної спiвпрацi, що дозволяє моделювати умови реального мовного спiлкування у навчальному процесi. Наведено результати дослiдження ефективностi використання iмерсивного середовища у пiдвищеннi рiвня iншомовної пiдготовки студентiв. Стаття акцентує на важливостi зворотного зв’язку мiж учасниками освiтнього процесу як ключового елемента успiшного функцiонування середовища. Мета дослiдження полягає у вивченнi впливу iмерсивного середовища на якiсть пiдготовки фахiвцiв шляхом узагальнення практичного досвiду його запровадження в освiтнiй процес у Черкаському державному фаховому бiзнес-коледжi. Представлено авторську класифiкацiю компонентiв iмерсивного освiтнього середовища за об’єктом дослiдження та узагальнено результати зворотного зв’язку здобувачiв освiти, якi є його суб’єктами. Дослiдження спонукало авторiв, пiсля узагальнення власного досвiду створення iншомовного iмерсивного середовища у закладi освiти, до видiлення ключових факторiв застосованих iмерсивних методiв та визначення компонентiв, якi впливають на занурення здобувача у англомовне середовище, створюючи при цьому умови, якi максимально наближенi до природного процесу.Item Інноваційне освітнє середовище як інструмент брендингу(Національний університет «Одеська політехніка», 2023) Боровик, Тетяна Михайлівна; Устиченко, Світлана Володимирівна; Залозна, Таміла Григорівна; Волощенко, Ольга ВолодимирівнаПобудова та управління брендом в умовах сучасних викликів є одним із ключових завдань формування стійких позицій закладу освіти, адже саме побудова інноваційного освітнього середовища спрямована на реалізацію стратегії розвитку та глобальну колаборацію. У статті розглянуто діяльність структурного підрозділу Мовний центр «Lingua Hub», як один із інструментів брендингу, який використовується закладом освіти для підвищення рівня конкурентоздатності на ринку освітніх послуг. Визначено основні цільові аудиторії та шляхи комунікації з ними. Проаналізовано вплив діяльності підрозділу на розвиток міжнародної співпраці, встановлення партнерських відносин та реалізацію проектів у сфері освіти. Виділено особливості міждисциплінарних зв’язків побудови стратегії міжкультурних комунікацій, встановлення партнерських міжнародних зв’язків та їх вплив на формування іміджу та бренду закладу освіти.