Економіка, бізнес, адміністрування
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Економіка, бізнес, адміністрування by Subject "HUMANITIES and RELIGION::Aesthetic subjects::Art"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Концептуальні основи формування та розвитку креативних кластерів(RS Global Sp. z O.O., Poland, 2018) Кузнецова, Наталія БогданівнаThe article is devoted to the development of the clustering business theory in the creative economy and formation the conceptual basis of the development creative business model at the ground of clustering. In this article the author has investigated the role and general tendencies of the creative economy development in the world. The author has generalized the definition of the creative cluster at the basis of the theory of clustering business. Also author has defined the prerequisites of the creative clusters formation and general factors for their successful development. In the conclusion, the author has determined the benefits of creative clusters activity for cities and conceptual provisions of the creative clusters development.Item Розвиток людського капіталу в умовах становлення креативної економіки(Центральноукраїнський національний технічний університет, 2020) Каленюк, Ірина Сергіївна; Кузнецова, Наталія БогданівнаВраховуючи, що важливим проявом глобальних трансформаційних процесів виступає посилення процесу інтелектуалізації, ролі людського капіталу та його творчих функцій, визначено, що зростання значення та реальних масштабів творчої діяльності лежить в основі становлення креативної економіки. Обґрунтовано розуміння поняття «креативна економіка» в двох аспектах: по-перше, як сектору економіки, що об’єднує галузі, в основі успішності яких лежить креативна, творча діяльність; по-друге, як системи соціально-економічних відносин з приводу формування, розвитку та використання креативного людського капіталу. Визначено, що важливою в цьому напрямку є роль освіти, яка має закладати основи критичного та проектного мислення, формувати освітнє середовище на основі креативізації навчального процесу. Доведено, що підготовка та формування якісного креативного людського капіталу має стати одним з пріоритетів країни в контексті становлення креативної економіки.Item Творчість та креативність: багатоаспектний контент(Миколаївський національний аграрний університет, 2019) Кузнецова, Наталія БогданівнаУ статті здійснено різноаспектний аналіз сутності дефініцій «творчість» і «креативність». Вивчено та узагальнено існуючі наукові концепції «творчої людини» у галузях філософії, психології, педагогіки та економіки на основі досліджень думок іноземних та вітчизняних вчених. Обґрунтовано сутність творчості з позицій особистісної та економічної діяльності людини, визначено притаманні їй особливості. Узагальнено, що творчість здебільшого розглядають як один із видів діяльності людини, а креативність – як стійку сукупність людських характеристик, що сприяють пошуку нового, оригінального, нетипового. Розглянуто мультиаспектне значення креативності з позицій людського розвитку, системи менеджменту, суспільного розвитку та розвитку креативної економіки та її творчомістких галузей. Творчість і креативність визначено як особливо цінний суспільний ресурс і важливу складову конкурентоспроможності робочої сили на ринку праці.