Навчальні видання
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Навчальні видання by Author "Боровик, Тетяна Михайлівна"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Бренд-менеджмент. Практикум(ЧДБК, 2021) Боровик, Тетяна МихайлівнаПрактикум містить навчальний матеріал для закріплення теоретичних знань та опанування практичних навиків з технології створення, просування та управління брендами організації. Розглядається сутність товарних марок та правові засади їх використання, види та стратегії бренду, його ідентичність та індивідуальність, етапи і моделі розробки та просування бренду, його архітектура та методи оцінювання. Значна увага приділена ролі бренд-менеджменту, брендингу в процесі управління брендами. Навчально-методична розробка містить питання для повторення та обговорення; тести; задачі, ситуативні завдання, методику їх виконання та приклади розв’язку типових завдань; тематику рефератів, есе та вимоги до їх оформлення; критерії оцінювання; питання до іспиту; список використаних та рекомендованих джерел. Призначений для студентів, що здобувають вищу освіту за освітнім рівнем «бакалавр», освітньої програми «Маркетинг», за спеціальностю 075 «Маркетинг».Item Економіка та основи ІТ-бізнесу. Збірник завдань для самопідготовки та самоперевірки. Частина І. Основи ІТ-бізнесу(ЧДБК, 2022) Боровик, Тетяна Михайлівна; Данилевська, Людмила СергіївнаЗбірник охоплює тематику курсу «Основи економіки та ІТ-бізнесу», спрямований на самостійне опрацювання та закріплення матеріалу студентами. Навчально-методична розробка містить вступ, завдання до чотирьох тем курсу, тематику рефератів, питання до заліку, ключ до тестів; список використаних та рекомендованих джерел, додатки. Призначений для студентів, що здобувають вищу та фахову передвищу освіту, а також для тих, хто самостійно опановує зміст навчальної дисципліни «Економіка та основи ІТ-бізнесу».Item Навчально-методична розробка: загальні вимоги до змісту та оформлення(ЧДБК, 2024) Боровик, Тетяна Михайлівна; Бурмістров, Сергій Владиславович; Дернова, Ірина АнатоліївнаУ пропонованому доробку описано послідовність етапів роботи, узагальнено вимоги щодо структури, змісту, обсягу навчально-методичних розробок та містять рекомендації щодо їх оформлення, що сприятиме якісній підготовці навчально-методичних видань Черкаського державного бізнес-коледжу. Доробок містить характеристику навчальних видань, етапи підготовки до публікації, загальні вимоги до змісту та оформлення навчально-методичної розробки, термінологічний словник. Призначений для педагогічних та науково-педагогічних працівників ЧДБК.Item Цінова політика та ціноутворення. Збірник завдань. Частина І(ЧДБК, 2024) Боровик, Тетяна Михайлівна; Данилевська, Людмила СергіївнаЗбірник охоплює тематику курсу «Цінова політика та ціноутворення» за змістовим модулем «Теоретичні аспекти ціноутворення» і спрямований на самостійне опрацювання та закріплення матеріалу студентами. Навчально-методична розробка містить вступ, завдання до семи тем курсу, питання до заліку, список використаних та рекомендованих джерел, додаток. Призначений для студентів, що здобувають фахову передвищу освіту, а також для тих, хто самостійно опановує зміст навчальної дисципліни «Цінова політика та ціноутворення».