Боровик, Тетяна Михайлівна2025-07-252025-07-252021Боровик Т. М. Бренд-менеджмент. Практикум. Черкаси, 2021. 107 с.https://dr.csbc.edu.ua/handle/123456789/333Практикум містить навчальний матеріал для закріплення теоретичних знань та опанування практичних навиків з технології створення, просування та управління брендами організації. Розглядається сутність товарних марок та правові засади їх використання, види та стратегії бренду, його ідентичність та індивідуальність, етапи і моделі розробки та просування бренду, його архітектура та методи оцінювання. Значна увага приділена ролі бренд-менеджменту, брендингу в процесі управління брендами. Навчально-методична розробка містить питання для повторення та обговорення; тести; задачі, ситуативні завдання, методику їх виконання та приклади розв’язку типових завдань; тематику рефератів, есе та вимоги до їх оформлення; критерії оцінювання; питання до іспиту; список використаних та рекомендованих джерел. Призначений для студентів, що здобувають вищу освіту за освітнім рівнем «бакалавр», освітньої програми «Маркетинг», за спеціальностю 075 «Маркетинг».SOCIAL SCIENCES::Business and economicsSOCIAL SCIENCES::Business and economics::Business studiesБренд-менеджмент. Практикум