Іванова, Ірина ВікторівнаБоровик, Тетяна МихайлівнаЗалозна, Таміла ГригорівнаРуденко, Альона Юріївна2025-11-242025-11-242025Іванова І. В., Боровик Т. М., Залозна Т. Г., Руденко А. Ю. Інтеграція технологій штучного інтелекту в бізнес-процеси. Маркетинг і цифрові технології. 2025. Т. 9 № 1. С. 103-116. DOI: 10.15276/mdt.9.1.2025.5https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/399https://dr.csbc.edu.ua/handle/123456789/665Стаття присвячена дослідженню впливу штучного інтелекту (ШІ) на розвиток бізнесу та суспільства, а також аналізу перспектив і викликів його впровадження. Розглянуто роль ШІ як ключового чинника трансформації бізнес-процесів, що сприяє підвищенню продуктивності, ефективності та творчого потенціалу працівників. Акцент зроблено на впливі автоматизації та інтелектуального аналізу даних у сферах фінансів, маркетингу і бізнес-процесів. Визначено економічні й соціальні наслідки інтеграції ШІ, серед яких перерозподіл робочих місць, зростання попиту на нові професійні навички, а також перспективи довгострокового позитивного ефекту для ринку праці. Проаналізовано основні перешкоди на шляху впровадження ШІ, включно з юридичною невизначеністю, ризиками безпеки та етичними дилемами. Особлива увага приділена значенню професійної освіти та перекваліфікації працівників у контексті поширення технологій ШІ.SOCIAL SCIENCES::Business and economics::EconomicsSOCIAL SCIENCES::Business and economicsSOCIAL SCIENCES::Business and economics::Business studiesSOCIAL SCIENCES::Statistics, computer and systems science::Informatics, computer and systems science::Information technologySOCIAL SCIENCES::Statistics, computer and systems science::Informatics, computer and systems scienceІнтеграція технологій штучного інтелекту в бізнес-процесиArticle