Полях, Сергій Сергійович2025-11-122025-11-122020Полях С.С. Сутність, інструменти та методи digital-маркетингу у сучасному бізнесі. Стратегія економічного розвитку України. 2020. № 46. С. 53-63. DOI: https://doi.org/10.33111/sedu.2020.46.053.063http://sedu.kneu.edu.ua/article/view/209513https://dr.csbc.edu.ua/handle/123456789/603У статті представлено результати дослідження сутності та підходів щодо трактування поняття «digital-маркетинг», розкрито основні інструменти та методи даного явища. Визначено ефективність впливу від впровадження цифрового маркетингу на сучасний бізнес. Досліджено основні тенденції розвитку цифрових маркетингових інструментів та їх вплив на результативність бізнесу. Охарактеризовано особливості цифрових маркетингових каналів, а саме: content marketing, email, social media, organic search, paid search, display ads, mobile. Запропоновано розширення можливостей digital-маркетинг на вітчизняному ринку. Зазначено основні проблеми на шляху до ефективного застосування цифрового маркетингу з метою охоплення цільової аудиторії та збільшення обсягів продажу продуктів на вітчизняному ринку.SOCIAL SCIENCES::Business and economics::EconomicsSOCIAL SCIENCES::Business and economicsSOCIAL SCIENCES::Business and economics::Business studiesFORESTRY, AGRICULTURAL SCIENCES and LANDSCAPE PLANNING::Area economicsSOCIAL SCIENCES::Statistics, computer and systems science::Informatics, computer and systems science::InformaticsSOCIAL SCIENCES::Statistics, computer and systems science::Informatics, computer and systems science::Information technologyСутність, інструменти та методи digital-маркетингу у сучасному бізнесіArticle