Іванова, Ірина ВікторівнаБоровик, Тетяна МихайлівнаЗалозна, Таміла ГригорівнаРуденко, Альона Юріївна2025-10-062025-10-062023Іванова І.В., Боровик Т.М., Залозна Т.Г., Руденко А.В. Використання штучного інтелекту в маркетингу. Маркетинг і цифрові технології. 2023. Т. 7 № 2. С. 32-42. DOI: 10.15276/mdt.7.2.2023.3https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/300/194https://dr.csbc.edu.ua/handle/123456789/449У статті розглянуто особливості застосування технології штучного інтелекту у маркетинговій діяльності. Розвиток технології штучного інтелекту змінює традиційні методи маркетингу, підвищує ефективність сучасного маркетингу, знижує маркетингові витрати. Важливим вектором розвитку маркетингу є дослідження застосування технології штучного інтелекту для побудови нової маркетингової моделі впливу на споживачів. Штучний інтелект спрощує роботу з базами даних, щоб знайти потенційних клієнтів, задовольнити їх потреби і налагодити стосунки між маркетологами та споживачами. Визначено етапи впровадження штучного інтелекту у діяльність підприємств торгівлі, його переваги використання на торгівельних підприємствах та ефективність у прийнятті управлінських рішень. Зазначено переваги використання штучного інтелекту в SEO та SMM. Обґрунтовано значущість синтезу штучного інтелекту та когнітивного маркетингу.SOCIAL SCIENCES::Business and economics::EconomicsTECHNOLOGY::Industrial engineering and economy::Industrial organisation, administration and economicsSOCIAL SCIENCES::Business and economicsSOCIAL SCIENCES::Business and economics::Business studiesSOCIAL SCIENCES::Statistics, computer and systems science::Informatics, computer and systems science::Information technologySOCIAL SCIENCES::Statistics, computer and systems science::Informatics, computer and systems science::InformaticsВикористання штучного інтелекту в маркетингуArticle