Боровик, Тетяна МихайлівнаБрусєнцева, Ольга Анатоліївна2025-11-242025-11-242025Боровик Т. М., Брусєнцева О. А. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства шляхом впровадження цифрових технологій. Економіка: реалії часу. 2025. № 5 (81). С. 25-35. DOI: 10.15276/ETR.05.2025.3 DOI: 10.5281/zenodo.17501885 https://economics.net.ua/581-2https://economics.net.ua/581-2https://dr.csbc.edu.ua/handle/123456789/669Глобалізація та цифровізація національної та світової економік вибудовують нові підходи до організації маркетингової діяльності суб’єктів господарювання. Поява нових форм ведення бізнесу, зокрема, онлайн-торгівля, цифровий маркетинг, що ґрунтуються на просуванні товарів, послуг та брендів у цифровому середовищі, посилюють конкурентні переваги та зумовлюють оновлення підходів до провадження маркетингової діяльності на підприємстві. У статті досліджено теоретико-практичні підходи організації маркетингової діяльності на підприємстві. Розглянуто маркетингове середовище, маркетингові інструменти, комплекс маркетингу та їх трансформацію у цифровий простір, що впливає на розширення географії клієнтів, оптимізацію продажів та відповідає вимогам сьогодення. Обґрунтовано напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства з урахуванням використання цифрових технологій та інновацій.SOCIAL SCIENCES::Business and economics::EconomicsSOCIAL SCIENCES::Business and economicsSOCIAL SCIENCES::Business and economics::Business studiesSOCIAL SCIENCES::Statistics, computer and systems science::Informatics, computer and systems science::Information technologySOCIAL SCIENCES::Statistics, computer and systems science::Informatics, computer and systems scienceУдосконалення маркетингової діяльності підприємства шляхом впровадження цифрових технологійArticle