Іванова, Ірина ВікторівнаПотапенко, Людмила ВіталіївнаПалієнко, Альона Володимирівна2025-11-042025-11-042023Іванова І.В., Потапенко Л.В., Палієнко А.В. A glimpse of the potential of task-based language teaching in fostering effective communication (on the example of the topic Mood Food). Іноземні мови. 2023. № 3. С. 46-50. DOI: https://doi.org/10.32589/1817-8510.2023.3.290262http://fl.knlu.edu.ua/article/view/290262https://dr.csbc.edu.ua/handle/123456789/541Загальновідомо, що сучасний світ дедалі більше глобалізується. Бажання студентів стати багатомовними є зрозумілим і виправданим. Без сумніву, ті, хто вільно володіє не лише рідною, а й іншими мовами, матимуть вищу конкурентоспроможність на ринку праці. Знання іноземної мови, особливо англійської, є нагальною потребою як для професійного, так і особистісного зростання. Це також вважають важливим складником майбутнього професійного іміджу. Усі ці передумови стали підставою для запровадження в Черкаському державному бізнес-коледжі елективного курсу “Communicative English”. Запропонований інструментарій може слугувати набором ресурсів учителя для сприяння ефективній комунікації за темою MOOD FOOD. Аналіз основних сучасних тенденцій у викладанні ESL доводить, що Task-Based Language Teaching (TBLT) продовжуватиме домінувати в процесі навчання іноземних мов. Матеріал розроблено відповідно до підходу TBLT, що сприяє залученню студентів до змістовного спілкування. TBLT поєднується з іншими освітніми підходами, такими як автентичність, гейміфікація навчання, культурна обізнаність, творчість, співпраця, навчання на основі запитів. Представлені завдання та види діяльності дають змогу вчителю створити навчальне середовище, а не просто класну кімнату, надихаючи учнів і досягаючи кращих результатів навчання.HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguisticsHUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics::Linguistic subjects::LinguisticsHUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics::Linguistic subjectsHUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics::Other Germanic languages::English languageSOCIAL SCIENCES::Social sciences::EducationSOCIAL SCIENCES::Social sciences::Pedgogical workA glimpse of the potential of task-based language teaching in fostering effective communication (on the example of the topic Mood Food)Погляд на потенціал технології викладання мови на основі завдань для сприяння ефективному спілкуванню (на прикладі теми Mood Food)Article