Боровик, Тетяна МихайлівнаУстиченко, Світлана ВолодимирівнаЗалозна, Таміла ГригорівнаВолощенко, Ольга Володимирівна2025-10-022025-10-022023Боровик Т.М., Устиченко С.В., Залозна Т.Г., Волощенко О.В. Інноваційне освітнє середовище як інструмент брендингу. Маркетинг і цифрові технології. 2023. Т. 7 № 1. С. 96-106. DOI: 10.15276/mdt.7.1.2023.7https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/291/186https://dr.csbc.edu.ua/handle/123456789/440Побудова та управління брендом в умовах сучасних викликів є одним із ключових завдань формування стійких позицій закладу освіти, адже саме побудова інноваційного освітнього середовища спрямована на реалізацію стратегії розвитку та глобальну колаборацію. У статті розглянуто діяльність структурного підрозділу Мовний центр «Lingua Hub», як один із інструментів брендингу, який використовується закладом освіти для підвищення рівня конкурентоздатності на ринку освітніх послуг. Визначено основні цільові аудиторії та шляхи комунікації з ними. Проаналізовано вплив діяльності підрозділу на розвиток міжнародної співпраці, встановлення партнерських відносин та реалізацію проектів у сфері освіти. Виділено особливості міждисциплінарних зв’язків побудови стратегії міжкультурних комунікацій, встановлення партнерських міжнародних зв’язків та їх вплив на формування іміджу та бренду закладу освіти.SOCIAL SCIENCES::Social sciences::EducationSOCIAL SCIENCES::Business and economics::EconomicsTECHNOLOGY::Industrial engineering and economy::Industrial organisation, administration and economicsHUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics::Linguistic subjects::LinguisticsHUMANITIES and RELIGION::Languages and linguisticsІнноваційне освітнє середовище як інструмент брендингуArticle