Гмиря, Вікторія ПетрівнаБорисенко, Олена ІванівнаМустафа, Оксана Олексіївна2025-09-252025-09-252022Hmyria V.P., Borysenko O.I., Mustafa O.O. The place of the English language in the process of training future specialists in the field of Economics in accordance with professional competencies. Наука і техніка сьогодні. Серія: Педагогіка. [Електронне видання]. 2022. № 1 (1). р. 7-17. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-1(1)-7-17http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/1168https://dr.csbc.edu.ua/handle/123456789/418Освіта –це завдання суспільства та його вимоги. Провідником освіти у суспільстві виступає Міністерство освіти у формі його директивних документів. Напрямки підготовки фахівців, вимоги до майбутніх спеціалістів враховуючи вимоги національного ринку праці та його особливості визначаються набором компетентностей, які висуваються Міністерства освіти.Актуальність статті полягає в тому, що вона аналізує компетентності майбутніх фахівців у сфері економіки та їх співвідношення до навчальних програм з англійської мови у світі постійних змін на ринку праці та процесу глобалізації, що викликає, в свою чергу, розвиток міжнародного бізнесу та міжнародних зв’язків. Стаття присвячена важливості вивчення англійської мови студентами економічного напряму вишів України, її зв’язку з профільними предметами та їх майбутнім фахом. Освітня програма Міністерства освіти України визначаєтри групи базових компетентностей: інструментальну, міжособистісну та системну.Таким чином, метою цього дослідження було дослідити взаємозв’язок цих трьох основних груп компетенцій майбутніх економістів із вивченням англійської мови, яка не є мовою спілкування у суспільстві. Було вивчено законодавчі документи Міністерства освіти і науки України щодо підготовки фахівців у вищих навчальних закладах України, навчальні програми підготовки майбутніх фахівців у сфері економіки з профільних предметів та англійської мови.Досліджено та проаналізовано компетентності освітніх програм, навчальні програма з підготовки фахівців у сфері економіки та бізнесу, основні компетентності майбутніх фахівців та їх зв’язок з компетентностями, які набувають студенти економічних факультетів на заняттях з англійської мови. Автори використовували емпіричний метод, метод аналізу та синтезу, індукції та дедукції. Автори відслідкували вплив англійської мови на формування базових компетенцій майбутніх фахівців. Було виявлено місце англійської мови в системі формування загальних та професійних знань та компетентностей майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах України економічного напрямку.enSOCIAL SCIENCES::Social sciences::Pedgogical workHUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics::Other Germanic languages::English languageThe place of the English language in the process of training future specialists in the field of Economics in accordance with professional competenciesArticle