Т.Г. Залозна, А.Ю. Руденко, О.В. Волощенко2025-07-212025-07-212023Залозна Т.Г., Руденко А.Ю., Волощенко О.В. Маркетинг. Частина 3. Комунікаційна політика. Збірник задач та ситуаційних завдань. Черкаси, 2023. 75 с.https://dr.csbc.edu.ua/handle/123456789/287Збірник містить в собі задачі та ситуаційні завдання з комунікаційної політики для закріплення теоретичних знань з дисципліни та практичного їх застосування. Пропоновані задачі та завдання охоплюють різні аспекти комунікаційної політики: планування рекламних кампаній, вибір медіа-каналів, розробка промоційних акцій, показники цифрового маркетингу тощо, які спрямовані на розвиток практичних навичок та критичного мислення в галузі комунікаційної політики. Навчально-методичний доробок містить: вступ; завдання, які охоплюють 7 тем курсу; вимоги та тематику для креативних презентацій, список використаних і рекомендованих джерел. Призначений для здобувачів вищої та фахової передвищої освіти, а також для тих, хто самостійно опановує зміст навчальної дисципліни «Маркетинг» (розділ «Комунікаційна політика»).МАРКЕТИНГ. ЧАСТИНА 3. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА. Збірник задач та ситуаційних завдань